آ
-
آموزش آنلاین
یادگیری واژگان زبان انگلیسی از طریق دروس خبری وب سایت VOA : قرار گرفتن در معرض مطالب درسی معتبر یا استعمار الکترونیکی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 67-103]
-
آموزش زبان
پویش اجتماعی برای زبان آموزی و سرمایه فرهنگی: پژوهشی اکتشافی در راستای مطالعه عادت واره های شکل گرفته توسط دانشجویان رشته های زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 31-60]
-
آموزش زبان ارتباطی
نظرات و عملکرد معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی درمورد برنامه درسی ارتباطی آموزش زبان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 171-202]
-
آموزش ضمنی
تأثیر آموزش مرحله ای بر مهارت های تفکر انتقادی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 145-170]
-
آموزش مرحله ای
تأثیر آموزش مرحله ای بر مهارت های تفکر انتقادی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 145-170]
ا
-
ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی
طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 201-237]
-
ارزیابی عملکرد
استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]
-
استخراج مبتنی بر زبان اول
استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]
-
اضطراب زبان خارجه
پشتکار و اضطراب زبان خارجه به عنوان پیشبینی کنندگان شوق ارتباط در بافت یادگیری زبان خارجه: رویکرد مدل-سازی معادلات ساختاری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
-
اینترچنج
کتب جهانی زبان انگلیسی در گذر زمان: بررسی موردی اینترچنج 2 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 269-300]
-
انتقال
انگیزه تکلیف و انتقال یادگیری در میان تکالیف: مورد یادگیری حرف تعریف معین انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 203-232]
-
انتقال یادگیری
انگیزه تکلیف و انتقال یادگیری در میان تکالیف: مورد یادگیری حرف تعریف معین انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 203-232]
-
انگیزه
بررسی انگیزه یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط EFL و نگرش آنها در محیط یادگیری زبان با کمک رایانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-389]
-
انگیزه تکلیف
انگیزه تکلیف و انتقال یادگیری در میان تکالیف: مورد یادگیری حرف تعریف معین انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 203-232]
-
انگلیسی برای اهداف دانشگاهی (EAP)
طراحی مدل شایستگی برای مدرسان زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی با تاکید بر بینالمللیسازی آموزش عالی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-146]
-
انواع متن
پیچیدگی صرفی نوشتار زبان آموزان ایرانی با سطح زبانی مبتدی متوسط در سبک های نگارشی توصیفی، توضیحی و روایتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 237-267]
ب
-
برنامه درسی ملی
نظرات و عملکرد معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی درمورد برنامه درسی ارتباطی آموزش زبان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 171-202]
-
بینالمللیسازی آموزش عالی (IHE)
طراحی مدل شایستگی برای مدرسان زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی با تاکید بر بینالمللیسازی آموزش عالی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-146]
-
بینامتنی
ساخت گفتمانی مهارت نوشتاری تخصصی: مطالعه موردی پیشرفت از نقش غیرحرفهای به مشارکتکننده در یک جامعهی گفتمانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 95-119]
پ
-
پیچیدگی تکلیف
درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 301-334]
-
پیچیدگی دستوری
پیچیدگی دستوری در مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 301-323]
-
پیچیدگی واژگانی
پیچیدگی صرفی نوشتار زبان آموزان ایرانی با سطح زبانی مبتدی متوسط در سبک های نگارشی توصیفی، توضیحی و روایتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 237-267]
-
پشتکار
پشتکار و اضطراب زبان خارجه به عنوان پیشبینی کنندگان شوق ارتباط در بافت یادگیری زبان خارجه: رویکرد مدل-سازی معادلات ساختاری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
ت
-
تبادلات بین فرهنگی
ایجاد و ارزیابی توانش بین فرهنگی از طریق مصاحبه های بوم شناختی در بافت بومی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-144]
-
تجربه ی تکلیف
درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 301-334]
-
تحلیل گفتمان انتقادی
یادگیری واژگان زبان انگلیسی از طریق دروس خبری وب سایت VOA : قرار گرفتن در معرض مطالب درسی معتبر یا استعمار الکترونیکی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 67-103]
-
تحلیل محتوا
کتب جهانی زبان انگلیسی در گذر زمان: بررسی موردی اینترچنج 2 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 269-300]
-
تخصص نگارش آکادمیک
ساخت گفتمانی مهارت نوشتاری تخصصی: مطالعه موردی پیشرفت از نقش غیرحرفهای به مشارکتکننده در یک جامعهی گفتمانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 95-119]
-
تربیت معلم
ایجاد و ارزیابی توانش بین فرهنگی از طریق مصاحبه های بوم شناختی در بافت بومی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-144]
-
تغییرات
کتب جهانی زبان انگلیسی در گذر زمان: بررسی موردی اینترچنج 2 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 269-300]
-
تفاوت رشته ای
بررسی تکرارپذیری حرکت هدف در بخشهای مقالات پژوهشی علوم نرم [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 171-200]
-
تکرار تکلیف
تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 325-350]
-
تکرارحرکتی
بررسی تکرارپذیری حرکت هدف در بخشهای مقالات پژوهشی علوم نرم [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 171-200]
-
تکلیف
انگیزه تکلیف و انتقال یادگیری در میان تکالیف: مورد یادگیری حرف تعریف معین انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 203-232]
-
تکلیف آشنا
تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 325-350]
-
تکلیف سخت
تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 325-350]
-
تکلیف شنیداری
تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 325-350]
-
تنوع اشتقاقی
پیچیدگی صرفی نوشتار زبان آموزان ایرانی با سطح زبانی مبتدی متوسط در سبک های نگارشی توصیفی، توضیحی و روایتی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 237-267]
-
توالی تکالیف
تاثیر توالی تکرار تکالیف آشنا بر انجام تکلیف شنیداری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 325-350]
-
توانایی گفتگو
استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]
-
توانش بین فرهنگی
ایجاد و ارزیابی توانش بین فرهنگی از طریق مصاحبه های بوم شناختی در بافت بومی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-144]
-
توانش کاربردشناسی زبان بینابین
بررسی ارتباط هوش عاطفی و کاربردشناسی زبان بینابین در میان زبانآموزان ایرانی مرحله اولیه سطح متوسطه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-66]
-
توجیه دانش
بررسی کیفی عقاید معرفت شناختی زبان آموزان با تمرکز بر ابعاد اصلی و روند تکاملی آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-93]
-
تولید شفاهی زبان
تأثیرات داستان سرایی و داستان خوانی در درک و بیان شفاهی زبان آموزان انگلیسی پیش متوسط [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 335-354]
ث
-
ثبات دانش زبان دوم
بررسی کیفی عقاید معرفت شناختی زبان آموزان با تمرکز بر ابعاد اصلی و روند تکاملی آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-93]
ح
-
حرف تعریف معین
انگیزه تکلیف و انتقال یادگیری در میان تکالیف: مورد یادگیری حرف تعریف معین انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 203-232]
-
حرکت هدف
بررسی تکرارپذیری حرکت هدف در بخشهای مقالات پژوهشی علوم نرم [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 171-200]
د
-
داستان سرایی
تأثیرات داستان سرایی و داستان خوانی در درک و بیان شفاهی زبان آموزان انگلیسی پیش متوسط [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 335-354]
-
دانش ژانر
ساخت گفتمانی مهارت نوشتاری تخصصی: مطالعه موردی پیشرفت از نقش غیرحرفهای به مشارکتکننده در یک جامعهی گفتمانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 95-119]
-
دخالت بومی
ایجاد و ارزیابی توانش بین فرهنگی از طریق مصاحبه های بوم شناختی در بافت بومی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-144]
-
دیدگاه جریان
درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 301-334]
-
درخواست
بررسی ارتباط هوش عاطفی و کاربردشناسی زبان بینابین در میان زبانآموزان ایرانی مرحله اولیه سطح متوسطه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-66]
-
درک شفاهی زبان
تأثیرات داستان سرایی و داستان خوانی در درک و بیان شفاهی زبان آموزان انگلیسی پیش متوسط [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 335-354]
-
دشواری تکلیف
درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 301-334]
ر
-
راهکارهای مقابلهای
تولید و اعتبارسنجی ابزار سنجه راهبردهای انطباق معلمین زبان انگلیسی برای کاهش و کنترل محدودیتهای مدیریت کلاس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 269-299]
-
روخوانی داستان
تأثیرات داستان سرایی و داستان خوانی در درک و بیان شفاهی زبان آموزان انگلیسی پیش متوسط [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 335-354]
ز
-
زبان آموزان EFL
تأثیرات داستان سرایی و داستان خوانی در درک و بیان شفاهی زبان آموزان انگلیسی پیش متوسط [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 335-354]
-
زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی
مؤلفه های برنامه درسی پنهان، هویت ملی و خودکارآمدی زبان آموزان: مدلی برای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 233-267]
-
زبان شناسی کاربردی
پیچیدگی دستوری در مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 301-323]
س
-
ساخت گفتمانی
ساخت گفتمانی مهارت نوشتاری تخصصی: مطالعه موردی پیشرفت از نقش غیرحرفهای به مشارکتکننده در یک جامعهی گفتمانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 95-119]
-
سادگی دانش
بررسی کیفی عقاید معرفت شناختی زبان آموزان با تمرکز بر ابعاد اصلی و روند تکاملی آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-93]
-
سرمایه اجتماعی
پویش اجتماعی برای زبان آموزی و سرمایه فرهنگی: پژوهشی اکتشافی در راستای مطالعه عادت واره های شکل گرفته توسط دانشجویان رشته های زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 31-60]
-
سرمایه فرهنگی
پویش اجتماعی برای زبان آموزی و سرمایه فرهنگی: پژوهشی اکتشافی در راستای مطالعه عادت واره های شکل گرفته توسط دانشجویان رشته های زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 31-60]
-
سو گیری
بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاهها: رویکرد تحلیل طبقه پنهان به کنش افتراقی سوال [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]
ش
-
شایستگی
طراحی مدل شایستگی برای مدرسان زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی با تاکید بر بینالمللیسازی آموزش عالی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-146]
-
شوق ارتباط ذر زبان دوم
پشتکار و اضطراب زبان خارجه به عنوان پیشبینی کنندگان شوق ارتباط در بافت یادگیری زبان خارجه: رویکرد مدل-سازی معادلات ساختاری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
ع
-
عادت واره
پویش اجتماعی برای زبان آموزی و سرمایه فرهنگی: پژوهشی اکتشافی در راستای مطالعه عادت واره های شکل گرفته توسط دانشجویان رشته های زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 31-60]
-
عدالت
بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاهها: رویکرد تحلیل طبقه پنهان به کنش افتراقی سوال [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]
-
علوم نرم
بررسی تکرارپذیری حرکت هدف در بخشهای مقالات پژوهشی علوم نرم [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 171-200]
-
عملکرد معلمان
نظرات و عملکرد معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی درمورد برنامه درسی ارتباطی آموزش زبان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 171-202]
ف
-
فراگیران EFL سطح متوسط
بررسی انگیزه یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط EFL و نگرش آنها در محیط یادگیری زبان با کمک رایانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-389]
-
فناوری
بررسی انگیزه یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط EFL و نگرش آنها در محیط یادگیری زبان با کمک رایانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-389]
ک
-
کتب آموزش زبان انگلیسی
کتب جهانی زبان انگلیسی در گذر زمان: بررسی موردی اینترچنج 2 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 269-300]
-
کنش افتراقی سوال
بررسی عدالت در آزمون ورودی دانشگاهها: رویکرد تحلیل طبقه پنهان به کنش افتراقی سوال [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 147-170]
م
-
مجلات داخلی و بین المللی
پیچیدگی دستوری در مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 301-323]
-
محدودیت ها
تولید و اعتبارسنجی ابزار سنجه راهبردهای انطباق معلمین زبان انگلیسی برای کاهش و کنترل محدودیتهای مدیریت کلاس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 269-299]
-
محیط یادگیری زبان با کمک کامپیوتر (CALL)
بررسی انگیزه یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط EFL و نگرش آنها در محیط یادگیری زبان با کمک رایانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-389]
-
مدیریت کلاس
تولید و اعتبارسنجی ابزار سنجه راهبردهای انطباق معلمین زبان انگلیسی برای کاهش و کنترل محدودیتهای مدیریت کلاس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 269-299]
-
مدرسان/معلمان EAP
طراحی مدل شایستگی برای مدرسان زبان انگلیسی برای اهداف دانشگاهی با تاکید بر بینالمللیسازی آموزش عالی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 105-146]
-
مدل چهاروجهی ایدئولوژیک
یادگیری واژگان زبان انگلیسی از طریق دروس خبری وب سایت VOA : قرار گرفتن در معرض مطالب درسی معتبر یا استعمار الکترونیکی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 67-103]
-
مدل ساختاری
مؤلفه های برنامه درسی پنهان، هویت ملی و خودکارآمدی زبان آموزان: مدلی برای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 233-267]
-
مدل سازی معادلات ساختاری
پشتکار و اضطراب زبان خارجه به عنوان پیشبینی کنندگان شوق ارتباط در بافت یادگیری زبان خارجه: رویکرد مدل-سازی معادلات ساختاری [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 1-30]
-
مدل سازی معادلات ساختاری حداقل مربعات جزئی
مؤلفه های برنامه درسی پنهان، هویت ملی و خودکارآمدی زبان آموزان: مدلی برای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 233-267]
-
مدل هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی
طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 201-237]
-
مصاحبه های بوم شناختی
ایجاد و ارزیابی توانش بین فرهنگی از طریق مصاحبه های بوم شناختی در بافت بومی تربیت معلم ایران [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 119-144]
-
مطالعه رشته ای
پیچیدگی دستوری در مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 301-323]
-
معذرتخواهی
بررسی ارتباط هوش عاطفی و کاربردشناسی زبان بینابین در میان زبانآموزان ایرانی مرحله اولیه سطح متوسطه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-66]
-
معرفت شناسی
بررسی کیفی عقاید معرفت شناختی زبان آموزان با تمرکز بر ابعاد اصلی و روند تکاملی آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-93]
-
معلمین با سطح مهارتی بالا و پایین
تولید و اعتبارسنجی ابزار سنجه راهبردهای انطباق معلمین زبان انگلیسی برای کاهش و کنترل محدودیتهای مدیریت کلاس [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 269-299]
-
مغالطه ها
کتب جهانی زبان انگلیسی در گذر زمان: بررسی موردی اینترچنج 2 [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 269-300]
-
مفهوم واحد روایی
استخراج مبتنی بر زیان اول بعنوان مقیاس معتبر از ارزیابی عملکرد کلاسی زبان دوم: مدل تک-مشخصه چند روشی روایی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 1-36]
-
مقالات علمی
پیچیدگی دستوری در مقالات چاپ شده در مجلات داخلی و خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 301-323]
-
مقاله پژوهشی
بررسی تکرارپذیری حرکت هدف در بخشهای مقالات پژوهشی علوم نرم [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 171-200]
-
منبع دانش
بررسی کیفی عقاید معرفت شناختی زبان آموزان با تمرکز بر ابعاد اصلی و روند تکاملی آن [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 61-93]
-
مهارت های تفکر انقادی
تأثیر آموزش مرحله ای بر مهارت های تفکر انتقادی زبان آموزان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 145-170]
ن
-
نظرات معلمان
نظرات و عملکرد معلمان ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی درمورد برنامه درسی ارتباطی آموزش زبان [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 171-202]
-
نظریه استعمار الکترونیکی
یادگیری واژگان زبان انگلیسی از طریق دروس خبری وب سایت VOA : قرار گرفتن در معرض مطالب درسی معتبر یا استعمار الکترونیکی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 67-103]
-
نگرش
بررسی انگیزه یادگیری زبان انگلیسی زبان آموزان ایرانی سطح متوسط EFL و نگرش آنها در محیط یادگیری زبان با کمک رایانه [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 355-389]
-
نوع تکلیف
درک فراگیران EFL از تجربه تکلیف از طریق دیدگاه جریان: بررسی پیچیدگی و نوع تکلیف [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 301-334]
ه
-
هویت حرفهای
ساخت گفتمانی مهارت نوشتاری تخصصی: مطالعه موردی پیشرفت از نقش غیرحرفهای به مشارکتکننده در یک جامعهی گفتمانی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 95-119]
-
هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی
طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 201-237]
-
هویت معلم
طراحی و اعتباریابی ابزار سنجش هویت حرفه ای معلمان زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 201-237]
-
هوش عاطفی
بررسی ارتباط هوش عاطفی و کاربردشناسی زبان بینابین در میان زبانآموزان ایرانی مرحله اولیه سطح متوسطه زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی [دوره 10، شماره 1، 1400، صفحه 37-66]
ی
-
یادگیری زبان های خارجی
پویش اجتماعی برای زبان آموزی و سرمایه فرهنگی: پژوهشی اکتشافی در راستای مطالعه عادت واره های شکل گرفته توسط دانشجویان رشته های زبان انگلیسی [دوره 10، شماره 2، 1400، صفحه 31-60]